UPSHIFT PROGRAM U SREDNJOJ ŠKOLI VALPOVO

UPSHIFT PROGRAM U SREDNJOJ ŠKOLI VALPOVO

28. svibnja 2021.

UPSHIFT program organiziran je kao besplatna neprofitna radionica za mlade u sklopu platforme Za budućnost mladih koju su organizirali UNICEF-ov ured u Republici Hrvatskoj i Hrvatski ured za kreativnost i inovacije. U programu su sudjelovali i učenici Srednje škole Valpovo.

Organizirana je trodnevna online radionica (od 21. do 23. svibnja 2021.) u kojoj je sudjelovalo deset srednjoškolskih timova iz triju slavonskih županija (Osječko-baranjska, Vukovarsko-srijemska i Brodsko-posavska županija). Svi su timovi predstavljali svoje ideje pred tročlanom komisijom, a među pet  je najboljih timova, kojima su odobrena sredstva od 15 000 kuna kako bi u naredna tri mjeseca realizirali svoju ideju uz mentorsku podršku, i tim SŠ Valpovo u kojemu je sudjelovalo petero učenika iz 2. a OG razreda: Katarina Torjanac, Ana Bošnjak, Sara Berak, Tina Mihaljević i Krešimir Kusalić.

Učenici su se prijavili na projekt predstavljajući svoju ideju i opisujući problem koji uočavaju u svojoj lokalnoj zajednici, a to je povremeno onečišćenje javnih površina i prirode, s posebnim naglaskom na rijeku Karašicu. Mještanima i posjetiteljima Grada Valpova i okolice potrebno je osigurati još ljepše, ugodnije i sigurnije uvjete življenja uz očuvanje okoliša i prirodnih dobara koje su građani Valpovštine oduvijek cijenili i zaslužili, a budućim naraštajima žele ostaviti čistu rijeku Karašicu i okoliš kao trajno nasljeđe.

Prema načelima design thinking metode kroz kreativan proces i razmišljanje „izvan okvira“ naši su učenici razvijali vještine analiziranja i rješavanja konkretnih problema na različitim radionicama. Jedna od mnogobrojnih radionica pod nazivom Financijska pismenost svima će dobro doći u daljnjem školovanju i životu općenito. Na tom putu želimo im puno sreće i još puno korisnih programa, radionica i projekata koje će ostvarivati na radost i dobrobit svoga okruženja te uže i šire lokalne zajednice.

Razrednica Jasna Vuković i učenici 2. a OG