Erasmus+ KA1 2024./2025.



Program: Erasmus+  za 2024./2025. godinu (program EU za obrazovanje, osposobljavanje,  mlade i sport)

Nadležnost: Agencija za mobilnost i programe EU (AMPEU)

Nositelj projekta: Srednja škola Valpovo

EU financiranja: 100%

Trajanje projekta: 12 mjeseci

Početak projekta: 1.rujna 2024.

Završetak projekta: 31. kolovoza 2025.

Poveznice na stranice:

Erasmus+



Vrijeme i mjesto mobilnosti:

  • 10.-14. prosinca 2024. Reykjaviku, Island (ravnateljica i 2 nastavnika)

Sudionici:

  •  učenici zanimanja tehničar za elektroniku
  •  učenici zanimanja CNC – operater
  •  učenici zanimanja ekonomist
  • ravnateljica
  • nastavnici strukovnih predmeta
  •  nastavnici u pratnji

Ciljevi projekta:

  • Potaknuti profesionalni i osobni razvoj sudionika
  • Proširiti postojeća znanja i usvojiti nova iz područja elektrotehnike i CNC-tehnologije
  • Povećati jezične kompetencije
  • Pridonijeti interkulturalnosti i internacionalnosti
  • Povezati Srednju školu Valpovo s inozemnim partnerima, promovirati svoju školu, kulturu i zemlju

AKTIVNOSTI I DOGAĐANJA:


NOVI USPJEH SREDNJE ŠKOLE VALPOVO

Upravo je objavljena nova poticajna vijest – odobrena su nam nova, znatno povećana sredstva za sljedeću školsku 2025./26. na području strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u kojem imamo Akreditaciju do 2027. godine. Sve ovo je uspjeh svih uključenih u ovu vrstu projekata. Odobreni iznos je 93.616,00 eura. Više o tome možete pogledati ovdje.


ERASMUS+ MOBILNOST U NJEMAČKOJ

Pored radnih obaveza za vrijeme mobilnosti se očekuju i druge aktivnosti. Današnje kišno poslijepodne  smo iskoristili za rekreaciju. U blizini našeg hotela nalazi se Bowling centar sa 20 staza, te smo se odlučili otići tamo. Svima nama ovakav oblik rekreacije bilo je nešto novo.

Na početku je bilo puno promašaja i još više smijeha, ali što smo više kuglali to je i rezultat bio sve bolji i bolji. Nećemo o rezultatu jer je on bio u drugom planu. Bilo je tu svega od mantinela do desetke u jednom bacanju, a vidjeli smo i kako kugla umjesto naprijed odleti nazad (ne na našoj stazi, nego staza pored nas).

Dečki su se odlično zabavili i ovo će im dugo ostati u pamćenju.


STRUČNA PRAKSA U NJEMAČKOJ

Ukupno peta mobilnost koja je organizirana u ovoj školskoj godini u okviru Erasmus+ akreditacije za strukovno obrazovanje i osposobljavanje organizirana je u Oberhausenu u Njemačkoj. Upravo sada prolazi prvi tjedan mobilnosti 7 učenika iz naših smjerova tehničar za elektroniku (Ivan Kučinac, Sven Perak i Marko Bešlić), strojobravar (David Jakoplić), CNC operater (Gabriel Bošnjak i Stiven Petriš), te po prvi put učenik iz smjera elektromehaničar – Jan Paškuljević. Svim učenicima ovo je prvo ovakvo iskustvo, no to ih nikako ne spriječava da pokažu i sebe i našu školu u najboljem svjetlu. Stjecanjem iskustva rada u tvrtki u međunarodnom okruženju učenici će zasigurno dobiti poticaj i za svoje daljnje školovanje.

Učenici svoju praksu obavljaju u 3 tvrtke: TaskForce (tehničari za elektroniku i elektromehaničar), ON – Zerspanungtechnik (CNC operateri) i CurraxGroup (strojobravar). Danas ćemo predstaviti što naši Gabrijel i Stiven, učenici 2. CNC razreda rade u svojoj firmi, a možete vidjeti i neke njihove fotografije sa radnog mjesta.

Radi se o tvrtki koja trenutno zapošljava 10-tak djelatnika, a nude razne uslužne postupke obrade metala CNC strojevima (tokarilicama, glodalicama, brusilicama i ostalo). Iako je tvrtka osnovana 2021., ljudi koji stoje iza nje ovim se poslovima bave već jako dugo pokrivajući razne industrije. Trenutno naši dečki izrađuju dijelove za velike strojeve i pomažu u sortiranju pristiglih sirovina i izrađenih predmeta. Izrazili su zadovoljstvo i dobrom radnom atmosferom, a nadamo se da će tako i ostati svih narednih dana koji ih čekaju.

Što se tiče samog mjesta mobilnosti, Oberhausen se nalazi u Ruhrskoj oblasti, regiji sa oko 5 milijuna stanovnika, a u kojoj se nalaze mnogi gradovi ljudima poznati po nogometu – Dortmund, Leverkusen, Duisburg, Essen, Bochum, Gelsenkirchen, a vrlo blizu, iako kao posebni gradovi nalaze se i Düsseldorf i Köln.

Sam Oberhausen ima po zadnjim podacima 212.000 stanovnika, dakle duplo veći od Osijeka i nalazi se na Europskoj ruti industrijske baštine. Fascinantno je koliko se ovdje nalazi nama poznatih tvornica i koliko je ovo jedno od zbilja posebnih mjesta u Europi koje se razvilo industrijalizacijom. Svi ovi gradovi su zapravo pratili industriju i rasli kako su se razvijale tvornice, međutim, u današnje vrijeme neke od tih tvornica više ne rade zbog ekoloških standarda i jeftinijih sirovina iz drugih dijelova svijeta.

Oberhausen upravo ima jednu znamenitost – Gasometer (https://www.gasometer.de/de), 117 m visok spremnik za plin koji je nastajao kao nusprodukt procesa koksiranja i proizvodnje željeza. Otvoren je 1929. i maksimalni kapacitet mu je bio 347.000 m3. Zanimljivo je da je tijekom II. svjetskog rata bio često meta savezničkog bombardiranja, no kada je konačno pogođen, plin je jednostavno sagorijevao mjesecima bez eksplozije. Iako je ponovo svečano u uporabu pušten 1950., 1992. sa samo jednim glasom više gradsko vijeće Oberhausena odlučilo je kupiti Gasometer i pretvoriti ga u izložbeni prostor koji izgleda stvarno spektakularno. Trenutno se tamo nalazi izložba „Planet ocean“ koju ćemo nastojati posjetiti u slobodno vrijeme.

Puno pozdrava iz Njemačke – auf Wiedersehen!


ERASMUS+ K1 VET – ISLAND

U razdoblju od 23. veljače do 8. ožujka 2025. šesteročlana je ekipa Srednje škole Valpovo boravila na dalekom Islandu. Riječ je bila o realizaciji Erasmus+ K1 VET projekta za strukovno obrazovanje u sklopu kojega su Iva Šunić,  Lana Kokić, Dunja Uranjek i Nika Kvakan odrađivale stručnu praksu u lancu islandskih hotela Iceland Hotel Collection by Berjaya. U pratnji učenika bile su pedagoginja SŠ Valpovo Zdenka Lončarić te profesorica Vesna Kajganić. Sve četiri djevojke koje su putovale na Island učenice su završnoga, 4. razreda ekonomskoga usmjerenja, a obavljale su praksu na kojoj su primjenjivale znanja i vještine usvojene pod nastavnim predmetom Vježbenička tvrtka.

Dvije su djevojke tako dva tjedna radile u Reykjaviku u Hotelu Marina, dok su dvije djevojke stručnu praksu odrađivale u Hotelu Natura. U sklopu zadataka koje su im njihovi mentori ondje dodjeljivali radile su na pregledavanju elektroničke pošte i odgovarale na nju, kreirale Excel tablice i unosile u njih tražene podatke, pratile podatke na ulaznim i izlaznim karticama, kontrolirale datume na računima kako bi se znalo što treba platiti te koja dugovanja trebaju doći na naplatu, provjeravale ulazne i izlazne račune, zajedno s osobljem hotela provjeravale što za hotele treba nabaviti od potrošnoga materijala i sitnoga inventara te ima li Hotel Natura dovoljno osoblja za sve potrebe. Osim toga, Dunja i Lana trebale su istražiti ponudu pekarnica u Reykjaviku te vidjeti koji bi proizvodi bili zanimljivi gostima za doručak u Hotelu Marina. Pritom su, naravno, trebale voditi računa o odnosu cijene i kvalitete proizvoda. Kreirale su i prezentacije na teme koje su im dodijelili njihovi mentori, a bile su vezane uz sektor ekonomije. Zadnji dan sve su djevojke provele u Hotelu Hilton gdje su zajedno s osobljem pripremale salu za humanitarnu akciju koju je lanac hotela  Iceland Hotel Collection by Berjaya organizirao kako bi se prikupila financijska pomoć za njihove djelatnike oboljele od karcinoma.

Kako su djevojke imale organizirani posao u petodnevnom radnom tjednu, vikend je bio posvećen istraživanju Reykjavika i njegovih znamenitosti te unutrašnjosti Islanda i njegovih prirodnih fenomena i ljepota. Posjetili su tako energetsko postrojenje koje iskorištava geotermalne izvore za proizvodnju energije, kuhale jaja za doručak na jednom od geotermalnih izvora, jele kruh pečen pod zemljom, posjetile moćne slapove po kojima je Island poznat, a koji pokazuju svu moć i snagu majke Zemlje, posjetile polje gejzira (otprilike svakih 7 – 8 minuta jedan gejzir eruptira), vidjele su autohtonu islandsku pasminu konja, posjetile plastenike u kojima se uzgajaju islandske rajčice te ondje kušale finu krem juhu od rajčice i domaći kruh, kupale se u islandskim termalnim bazenima koji su dio njihove tradicije i kulture  te se Islanđani kunu da upravo njima i čistom zraku i zdravoj vodi koju piju duguju svoju dugovječnost. Osim toga, posjetili su i Muzej Perlan u sklopu kojega su mogli vidjeti islandski životinjski svijet, doživjeti polarnu svjetlost, provlačiti se kroz ledene glečerske špilje… Za kraj vikenda ostavili su posebnu atrakciju –  Fly over Iceland – neponovljivo iskustvo u kojem su u simuliranom letu prelijetali Island i iz zraka još jednom uživali u svim njegovim ljepotama.

Bilo je ovo još jedno iznimno  korisno Erasmus iskustvo koje je našoj šesteročlanoj ekipi omogućilo da doživi Zemlju Vatre i Leda, upozna se s poslovnim i životnim običajima u ovoj dalekoj, za nas egzotičnoj zemlji, a učenice su unaprijedile svoje vještine vezane uz predmet Vježbenička tvrtka te usavršile svoju komunikaciju na engleskom jeziku. Ovakve su mobilnosti od izuzetne važnosti za naše učenike jer na takvim putovanjima oni usavršavaju svoja znanja i vještine stečene za vrijeme svojega obrazovanja, ali i uče se snalaziti u novim okolnostima, upoznaju tradiciju i kulturu drugih zemalja, uče se prihvaćati različitosti, šire svoje svjetonazore i postaju građani Svijeta. Pozdravljamo zato svako ovakvo iskustvo jer na više je razina korisno kako za učenike, tako i za profesore.


SREDNJA ŠKOLA VALPOVO NA KONFERENCIJI SkillMe.EU U ITALIJI

Međunarodna konferencija pod nazivom SkillMe.EU okuplja stručnjake, edukatore i predstavnike raznih industrija kako bi se poboljšala suradnja između obrazovanja i tržišta rada te potaknula zainteresiranost za tehnička zanimanja među mladima.

U periodu od 13. do 14. ožujka 2025. u Pasian di Prato u Italiji,  kao predstavnici Srednje škole Valpovo, boravili su učenici Teo Matković i Adam Tomoković u pratnji nastavnika Zorana Mrkonića i Ivana Vidošića.

Učenici i nastavnici su bili smješteni u Udinama, šarmantnom gradu na sjeveroistoku Italije, poznatom po svojoj bogatoj povijesti, a konferencija se organizirala u tehničkoj strukovnoj školi Verita per Giulio Regen nedaleko Udina.

Nastavnici su imali prilike stručno se usavršavati kroz razna plenarna predavanja. Govornici su bili iz različitih sektora uključujući: Schnieder electric, Lovato Electric, Pranova Academy i druge institucije.

Učenici su sudjelovati na edukativnim radionicama s natjecateljskim karakterom  te imali prilike upoznali odlično opremljenu školu.

U svakom slučaju, jedno novo i lijepo iskustvo za naše učenike i nastavnike.

Nastavnici: Zoran Mrkonić i Ivan Vidošić


ERASMUS+ K1 VET PROJEKT U BUDIMPEŠTI

Učenici 4. TE i 1.TE razreda naše škole u pratnji prof. Vlatka Vujnovca sudjelovali su na Erasmus+ K1 VET projektu u Budimpešti u razdoblju od 24. do 28. veljače.

U ponedjeljak u jutarnjim satima stigli smo na svoje odredište. Odmah smo se bacili na posao i otišli u Učilište Wekerle, gdje smo se uvodno upoznali s obnovljivim izvorima energije, njihovoj važnosti za smanjenje globalnog zatopljenja i ostalih aplikacija. Naše znanje provjerili smo igrajući Bingo o pojmovima koje smo naučili. U poslijepodnevnim satima otišli smo u šetnju Budimpeštom.

U utorak smo nastavili svoje učenje o obnovljivim izvorima energije, te smo u večernjim satima obišli dio grada te Mađarski Parlament.

Treći dan našega boravka, srijeda, proveden je na predavanju na kojemu smo razgovarali o važnosti obnovljivih izvora energije i održavanja bioraznolikosti kako bi spriječili klimatske promjene i globalno zatopljenje. Na kraju predavanja smo naše znanje provjerili kroz Kahoot kvizove te tako još više produbili svijest o važnosti ove teme.

Četvrti dan našega boravka, četvrtak, proveden je također na predavanju na kojemu smo učili o energiji biomase, njezinoj primjeni i prednosti za razliku od neobnovljivih izvora energije. Nakon predavanja smo kroz društvene igre provjerili naše znanje današnje teme.  U poslijepodnevnim satima smo svi zajedno obišli kišnu, ali lijepu Budimpeštu, točnije Budimsku Palaču i Trg Heroja.

Petak, zadnji dan našega lijepog i edukativnog boravka proveli smo u obilasku Sveučilišta tehnologije i ekonomije u Budimpešti (BME), što je uključivalo glavnu zgradu Građevinskog inženjerstva, knjižnicu te malu nuklearnu elektranu u sklopu kampusu Sveučilišta, koja studentima služi kao model za istraživanje. Na posljetku, posjetili smo Infopark te Kopaszi branu kod koje se nalazilo predivno umjetno jezero. Nakon odmora od razgledavanja oprostili smo se s Budimpeštom i krenuli kući.

Kroz ovaj projekt učenici su stekli nova znanja i iskustva o obnovljivim izvorima energije, koje će moći primijeniti u svom budućem obrazovanju, ali i svakodnevnom životu, a također su stekli i neka nova prijateljstva te upoznali Budimpeštu kao jedan vrlo zanimljiv i povijesno značajan grad.


STRUČNA PRAKSA U PORTUGALU

Prva mobilnost učenika u školskoj godini 2024./25. bila je organizirana u Bragi, Portugal. Od 12. – 25. 1. 2025. ukupno naših sedam učenika iz smjerova tehničar za elektroniku (Duje Zetović, Luka Čakalić i Ilan Novoselić) i CNC operater (Filip Franjić, Marko Kezerle, Borna Babić i Leon Potočki) sudjelovali su na mobilnosti učenika strukovnih smjerova u sklopu KA1 Akreditacije za područje strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, koju imamo za čitavo razdoblje 2021.-27.

Cilj ove mobilnosti bio je steći nova iskustva koja mogu primijeniti u daljnjem školovanju i radu, usavršiti poslovnu komunikaciju na engleskom i njemačkom jeziku, te steći radne navike i direktno iskustvo rada u kompaniji i to u međunarodnom okruženju.

Naši tehničari za elektroniku bili su raspoređeni u dvije tvrtke. Luka Čakalić

Duje i Ilan svoju su stručnu praksu proveli u tvrtki BiPorto (https://biporto.pt/) koja se bavi prodajom, servisom i izradom strojeva specijaliziranih za catering industriju. Njihovi poslovi uključivali su odvajanje elektronike iz starih vaga i mjernih uređaja, sklapanje novih aparata, servis elektronskih dijelova itd. Prema njihovim riječima, bilo je intenzivno i poučno. Luka Čakalić praksu je obavljao u malom servisu Electroreparado da Colina i posao mu se sastojao od rada u radionici i izlascima na teren. Luka se upoznao sa specifičnosti ovog posla gdje se radi praktički cijeli dan i u dogovoru s klijentima kada treba na samom terenu otići popraviti neki kućanski aparat. Sva četvorica CNC operatera svoju desetodnevnu stručnu praksu obavili su u tvrtki Casa de Jantes (https://casadasjantes.pt/en/home/) koja opskrbljuje zapadno tržište felgama za doslovne sve europske proizvođače automobila. Učenici 2. i 3. razreda Filip, Marko, Borna i Leon dva tjedna su popravljali, lakirali, polirali i reciklirali felge i asistirali u proizvodnji u ovoj velikoj i uspješnoj tvrtki.

Nakon radnog vremena i danima vikenda učenici su bili iznimno zainteresirani za obilazak Brage, okolnih i udaljenih mjesta. Prvog dana posjetili su mjesto pod UNESCO zaštitom „Bom Jesus do Monte“ („Dobri Isus sa planine“ i marijansko svetište „Bassilica de Nossa Senhora de Sameiro“ („Bazilika naše gospođe na Sameiru“) s kojih puca predivan pogled na Bragu i brežuljke kojima je okružen. Uspjeli su vidjeti i Lisabon i Porto, svjetski poznato svetište Fatima, a već tradicionalno okupali su se i u Atlantskom oceanu na svom putu za Viana de Castelo, povijesno važan grad za sjever Portugala.

I ovaj put ćemo pohvaliti trud, ponašanje i interes naših učenika da se pokažu u najboljem svjetlu svojim poslodavcima i nastavnicima u pratnji. Ove godine planiramo još puno raznih aktivnosti u kojima će sudjelovati naši učenici, a sljedeća mobilnost na redu je Island gdje će krajem veljače naše 4 učenice smjera ekonomist obavljati stručnu praksu.


IZVJEŠTAJ O PRIPREMNOM POSJETU REYKJAVIKU, ISLAND (10. – 14. PROSINCA 2024.)

U okviru programa Erasmus+ za strukovno obrazovanje, naša je škola realizirala pripremni posjet Reykjaviku, glavnom gradu Islanda, kroz Erasmus+ Povelju mobilnosti u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju za ovu školsku godinu. U delegaciji su sudjelovali:

  • Svjetlana Kalpić, ravnateljica škole
  • Krunoslav Vukelić, koordinator projekta i nastavnik
  • Kristina Najcer Bračevac, nastavnica strukovnih predmeta iz sektora ekonomije

Ciljevi posjeta

Primarni je cilj ovog posjeta bio finalizirati dogovore o obavljanju stručne prakse i smještaju za četvero učenika četvrtog razreda ekonomskog usmjerenja. Osim organizacijskih aspekata, posjet je bio usmjeren i na jačanje institucionalne suradnje, stjecanje uvida u praksu strukovnog obrazovanja na Islandu te istraživanje kulturnih i prirodnih znamenitosti s ciljem obogaćivanja obrazovnog iskustva učenika i nastavnika.

Ključne aktivnosti i rezultati

  1. Organizacija stručne prakse i smještaja

Naša islandska domaćica, gđa Jóhanna, organizirala je detaljan obilazak hotela u kojem će naši učenici obavljati stručnu praksu, a nastavnica Kristina Najcer Bračevac uskladila predložene ishode učenja. Učenice će odrađivati stručnu praksu na poslovima računovodstva, uredskog poslovanja, marketinga i poslovnih komunikacija. Također smo obišli smještajne kapacitete kako bismo osigurali udoban i poticajan boravak učenika tijekom dvotjednog stažiranja. Ovi dogovori u potpunosti su u skladu s ciljevima programa Erasmus+, koji promiče međunarodnu mobilnost i praktično iskustvo za učenike.

  1. Praćenje rada i institucionalna razmjena

Ravnateljica škole sudjelovala je u programu praćenja rada u jednoj od najvećih strukovnih škola u Reykjaviku. Ova prilika omogućila je detaljan uvid u sustav rada škole, kurikulume i metode poučavanja, s posebnim naglaskom na modularnu nastavu – progresivan pristup obrazovanju koji Island uspješno provodi. S obzirom na to da se modularna nastava od iduće godine uvodi i u našim školama, razmjena iskustava s islandskim edukatorima bila je od iznimne vrijednosti. Istaknute su prednosti ovog modela u povećanju angažmana učenika, fleksibilnosti i stjecanja vještina. U sklopu praćanje rada i uvida u primjere dobre prakse, obišli smo školski Fab-Lab, primjer fabrikacije kreativnosti i ideja učenika. Isto tako, pružila nam se prilika posjetiti jedan inovativni tehnološki park.

  1. Kulturno i profesionalno obogaćivanje

Službeni je program bio nadopunjen kulturnim istraživanjem, što je sastavni dio filozofije Erasmus+ programa u poticanju međukulturnog razumijevanja. Unatoč zahtjevnim vremenskim uvjetima – kiši, vjetru i ograničenom trajanju dnevne svjetlosti (od 11:00 do 16:00 sati) – doživjeli smo jedinstvenu ljepotu Islanda.

Ključne znamenitosti koje smo posjetili uključuju:

Nacionalni park Thingvellir

Nacionalni park Thingvellir, dio UNESCO-ve svjetske baštine, nije samo mjesto iznimne geološke i povijesne važnosti već i mjesto gdje se fizički susreću euroazijska i sjevernoamerička tektonska ploča. Ovaj jedinstveni fenomen omogućuje posjetiteljima da hodaju kroz pukotine između dviju kontinenata, što je jedinstveno iskustvo na svjetskoj razini. Također, Thingvellir je povijesno značajan, jer se ovdje nalazio prvi islandski parlament, Althing, osnovan 930. godine, što ga čini jednim od najstarijih parlamenata na svijetu.

Geotermalna elektrana Hellisheidi

Hellisheidi nije samo najveća geotermalna elektrana na Islandu već je i pionir u smanjenju ugljičnog otiska. Elektrana koristi inovativne tehnologije za hvatanje ugljičnog dioksida i njegovo skladištenje u podzemnim bazaltima, pretvarajući ga u čvrste minerale. Posjetitelji mogu obići edukativni centar unutar elektrane, gdje mogu saznati više o održivoj energiji koja pokreće većinu islandskih domova i industrija.

Geotermalni park Hveragardurinn

Smješten u dolini vrućih izvora, Hveragardurinn je poznat po svojim ljekovitim geotermalnim izvorima. Ono što mnogi ne znaju jest da lokalni stanovnici koriste toplu vodu iz tih izvora za grijanje staklenika u kojima se uzgaja povrće i cvijeće – čak i tijekom hladnih zima. Osim toga, može se doživjeti jedinstveno iskustvo pećenja kruha zakopavanjem tijesta u vruće pijeske, gdje se peče zahvaljujući prirodnoj geotermalnoj toplini.

Vodopad Gullfoss

Vodopad Gullfoss, poznat i kao “Zlatni vodopad,” dobio je ime zbog zlatnog sjaja koji nastaje kada sunčeve zrake obasjaju vodenu maglicu. Iako ga mnogi posjećuju zbog njegove spektakularne ljepote, malo tko zna za priču o Sigríður Tómasdóttir, lokalnoj ženi koja je posvetila život očuvanju ovog prirodnog blaga. Njezini napori spriječili su izgradnju hidroelektrane na rijeci Hvítá, čime je Gullfoss ostao sačuvan za buduće generacije.

Krater Kerid i staklenik Fridheimar

Krater Kerid, star otprilike 3000 godina, jedinstven je zbog svoje živopisne crvene boje vulkanskih stijena koje okružuju tirkizno jezero na dnu. Za razliku od većine vulkanskih kratera koji nastaju erupcijom, Kerid je rezultat urušavanja vulkanskog stošca, što mu daje poseban oblik i značaj. U blizini, staklenik Fridheimar pruža fascinantan uvid u poljoprivredu na Islandu. Zahvaljujući geotermalnoj energiji, unatoč surovoj klimi, ovdje se uzgajaju rajčice tijekom cijele godine. Posjetitelji mogu uživati u svježim rajčicama i specijalitetima poput juhe od rajčice u jedinstvenom restoranu unutar staklenika.

Također smo uživali u pogledu na islandske konje te očaravajuće krajolike Zlatnog prstena, koji spajaju surovu prirodnu ljepotu s kulturnim značajem.

Zaključci i planovi za budućnost

Pripremni je posjet dodatno učvrstio partnerstvo između naše institucije i islandskih pružatelja strukovnog obrazovanja. Uspješno su dogovoreni logistički aspekti stručne prakse za učenike, a iskustvo praćenja rada bit će dragocjeno za implementaciju modularne nastave u našoj školi. Kulturna istraživanja produbila su naše razumijevanje islandske povijesti, održivih praksi i jedinstvenog okruženja.

Ovaj je posjet naglasio vrijednost Erasmus+ programa mobilnosti u unaprjeđenju kvalitete obrazovanja, profesionalnom razvoju i promicanju međukulturne razmjene.


RANG-LISTE ERASMUS+ PO RAZREDIMA

Dragi učenici,

u prilozima se nalaze konačne rang-liste smjerova tehničar za elektroniku i ekonomist za strukovne mobilnosti u sklopu Erasmus+ akreditacije. Rok za žalbe je do petka 1.11. na mail koordinatora krunoslav.vukelic@gmail.com

Rang-liste:

2.EM

2.CNC

3.CNC

2.TE

2.EK

3.TE

4.EK

4.TE

NATJEČAJ ZA ERASMUS+ AKREDITACIJU – STRUKOVNI ODJELI

Dragi učenici,

pozivamo vas na sudjelovanje u Erasmus+ KA1 projektu.  Na natječaj se mogu prijaviti učenici 2., 3. i 4. razreda strukovnih odjela naše škole. Natječaj se provodi za ovu školsku godinu i rang-liste tog natječaja koristit će se za odabir učenika u predstojećim mobilnostima u svrhu strukovnog obrazovanja i osposobljavanja. Planirani broj učenika koji će sudjelovati u ovoj školskoj godini je (minimalno) 24 učenika.

Preuzmite i popunite obrasce,  a zatim ih predajte razredniku zaključno sa petkom, 11. listopada 2024. godine u 12:00 sati. U obzir ćemo uzeti samo prijave  pristigle do toga roka.

Info-dan o svim elementima Natječaja planiran je za utorak, 8. listopada 2024. u 13:00 u učionici 35/36 (III. kat). Sva pitanja mogu biti isključivo javna, a odgovori na njih bit će stavljeni na web-stranicu škole. Pitanja možete postaviti na e-mail adresu koordinatora Krunoslava Vukelića: krunoslav.vukelic@gmail.com.

Objava rezultata ovog Natječaja bit će u subotu 12. listopada 2024, a svoju žalbu na bodovanje i rang-listu možete podnijeti do subote 19. listopada 2024. do 12:00 sati.

Konačne rang-liste će biti objavljene u ponedjeljak 21. listopada 2024. u 12:00 sati.

Prilozi:

Natječaj

Kriteriji bodovanja

Neophodni dokumenti za natječaj

Iskaz interesa

Sudjelovanje u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima

Suglasnost roditelja