Erasmus+ KA2 2023./2025. – Clean Environment-Clean School Climate

Naziv projekta: “Clean Environment-Clean School Climate” with Creative Environmental Practices in School Education
Akronim projekta: CleanECleanSCH
Broj projekta: 2023-1-NO01-KA220-SCH-000159229
Nadležnost: Norwegian Directorate for Higher Education and Skills – za Norvešku
Agencija za mobilnost i programe EU (AMPEU) – za Hrvatsku
Nositelj projekta: Valdres vidaregåande skule, Leira, Norveška
Partneri u projektu: 1o Geniko Lykeio Kaisarianis, Atena, Grčka; Çağdaş ve Yenilikçi Eğitimciler Derneği, Trabzon, Turska; Colegiul Economic “Virgil Madgearu” Galati, Galati, Rumunjska; UNIVERSITA DEGLI STUDI DI PALERMO, Palermo, Italija; BAfEP Bildungsanstalt für Elementarpädagogik der Kongregation der Schwestern vom göttlichen Erlöser, Beč, Austrija; Srednja škola Valpovo, Valpovo, Hrvatska
Program: Erasmus+ za 2023./2025. godinu (program EU za obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport)
Potprogram: Ključna aktivnost 2 – suradnja za inovacije i razmjenu dobre prakse
Aktivnost: Školska partnerstva
Ukupna vrijednost projekta: 250.000,00 EUR (Srednja škola Valpovo – 33.480,00 EUR)
EU financiranja: 100%
Trajanje projekta: 24 mjeseca
Početak projekta: 01. rujna 2023.
Završetak projekta: 31. kolovoza 2025.
Vrijeme i mjesto mobilnosti:
-
- TPM1: 8. i 9. prosinca 2023. (Leira, Norveška – 2 nastavnika)
- LTT1: _____ (Atena, Grčka – 2 nastavnika, 4 učenika)
- TPM2: _____ (Trabzon, Turska – 2 nastavnika)
- LTT2: _____ (Beč, Austrija – 2 nastavnika, 4 učenika)
- LTT3: _____ (Valpovo, Hrvatska)
- LTT4: _____ (Galati, Rumunjska – 2 nastavnika, 4 učenika)
- TPM3: _____ (Palermo, Italija – 2 nastavnika)
Ciljevi projekta:
- Rasprava o uključivom akcijskom planu temeljenom na ekološkom obrazovanju u borbi protiv klimatskih promjena i promjena u okolišu.
- Pretvoriti količinu otpada u školama i centrima društvenog života u korisne proizvode.
- Razviti sadržaje kurikuluma na temu okoliša koji se mogu integrirati u kurikulume 10 različitih kolegija.
- Povećati utjecaj ekološke svijesti i učiniti je održivom putem web portala/ digitalnih igara/ mobilnih aplikacija.