Erasmus+ KA2 2019./2021. – Kodiranje robota – jezik budućnosti (Future Language is Robotic Coding)



 

Naziv projekta: Kodiranje robota – jezik budućnosti  (Future Language is Robotic Coding)

Nadležnost: The Centre for Education Youth Programmes (CEUEYP) – za Tursku
Agencija za mobilnost i programe EU (AMPEU) – za Hrvatsku

Nositelj projekta: Denizli Il Milli Egitim Mudurlugu  (Denizli, Turska)

Partneri u projektu:Srednja škola Valpovo (Valpovo, Hrvatska); Atatürk Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi (Denizli/Pamukkale, Turska); Nezihe Derya Baltali Bilim ve Sanat Merkezi (Denizli, Turska); Instituto Tecnico Settore tehnologico-Liceo Scientifico “E. Mattel” (Vasto, Italija); Escola secundaria com 3 Cicio D. Dinis (Coimbra, Portugal); Colegiul Tehnic Georghe Cartianu (Piatra-Neamt, Rumunjska); The Federation of Swedish Ostrobothnia for Education and Culture/YA – Vocational College of Ostrobothnia (Vaasa, Finska)

Program: Erasmus+  za 2019./20. i  za 2020./21. godinu (program EU za obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport)

Potprogram: Ključna aktivnost 2  – suradnja za inovacije i razmjenu dobre prakse

Aktivnost: Školska partnerstva

Broj projekta: 2019-1-TR01-KA201-077586

Ukupna vrijednost projekta: 145.840,00 EUR (Srednja škola Valpovo –18.285,00 EUR)

EU financiranja: 100%

Trajanje projekta: 24 mjeseca

Početak projekta: 01. listopada 2019.

Završetak projekta: 30. rujna 2021

Vrijeme i mjesto mobilnosti:

  • Uvodna konferencija: 17 – 21. veljače 2020. (Denizli, Turska)- 1 nastavnik
  • 1. mobilnost (Italija) – 2 nastavnika + 4 učenika-
  • 2. mobilnost (Finska) – 2 nastavnika –
  • Sastanak partnera (Hrvatska) – 2 nastavnika –
  • 3. mobilnost (Rumunjska) – 2 nastavnika + 4 učenika –
  • 4. mobilnost (Portugal) – 2 nastavnika –
  • Završni (evaluacijski) sastanak partnera (Denizli, Turska) –

Ciljevi projekta:

Stranice projekta:


 

Poveznice na stranice:



Erasmus+



AKTIVNOSTI I DOGAĐANJA:


NATJEČAJ ZA SUDJELOVANJE U PROJEKTU

Poštovani učenici općih gimnazija prvog, drugog i trećeg razreda,

svu potrebnu dokumentaciju natječaja za sudjelovanje u projektu možete pronaći na oglasnom prostoru u školi, na ovoj stranici i na stranici tečaja. Pozivamo vas da prikupite svi potrebnu dokumentaciju i da se prijavite za sudjelovanje u projektu.

Na stranici tečaja također možete pronaći i informacije o projektu, kao i materijale vezane za dodatne bodove – kreiranje priče u Scratchu i rad robota.
Dokumentacija:

Obrazac za razrednike (pohvale, odgojne mjere, negativne ocjene i izborna ili fakultativna nastava iz informatike):


PRIPREME UČENIKA ZA DOBIVANJE DODATNIH BODOVA U NATJEČAJU  ZA SUDJELOVANJE U PROJEKTU

  • dodatni bodovi su: kreirane priče u Scratchu i kratki test iz poznavanja Arduina i Lego Mindstorms EV3

1. Scratch

  • upute za rad možete pronaći u tečaju Loomena: Izrada digitalnih alata
  • morate se prijaviti u Loomen Carnetovim podacima (isti kao i za e-dnevnik)
  • Lozinka tečaja: Alat
  • bodovi u zadatku: razgovor (dužina trajanja i preklapanje oblaka s likom), promjena scena, pojavljivanje i nestajanje likova, kretanje likova, preuzeta scena i lik, pjesma i zvukovi.

2. Arduino i Lego Mindstorms EV3

  • materijali:

Stranice: 18 – 29


Stranice: 1 – 18